Comunicat de la junta de l’AMPA a les famílies associades

Benvolgudes famílies,

Després de gairebé sis mesos, l’escola va començar el nou curs escolar el passat 14 de setembre,
condicionada per les circumstàncies sociosanitàries de la pandèmia COVID. Des de la JUNTA i de tot l’equip que conforma l’AMPA Puri SALAS us donem la benvinguda a l’escola i aprofitem per comentar-vos un seguit d’informacions:

• Els serveis no prestats pel tancament del passat curs es tornarà en les quotes d’aquest curs (es dividirà en els deu rebuts de menjador).
El fet de no haver tingut ingressos durant els darrers sis mesos i que les ajudes del departament no tenen data d’arribada no ens permet fer el retorn d’una manera menys dilatada en el temps

• Logopèdia i psicologia: Lamentablement, durant aquest curs, aquest servei gratuït que oferíem a l’escola NO es podrà dur a terme. Estem treballant per oferir alguna alternativa a l’escola i a aquelles famílies que en feien ús o que en poguessin necessitar fer ús durant aquest curs. En breu ús informarem.

Des de l’AMPA portem mesos analitzant, valorant, preparant i consensuant amb l’escola els serveis
que oferim a les famílies i que són necessaris per mantenir la conciliació laboral i familiar. Ens veiem amb capacitat i ganes de tirar endavant la majoria de serveis que prestem i estem convençuts que podrem superar les “limitacions” d’aquest distanciament físic i l’ús de mascaretes amb el bon rotllo, l’energia i la dedicació de les nostres monitores i monitors.

L’adaptació de totes les mesures sanitàries implica dedicació extra en neteja dels espais utilitzats pels nens i nenes i que l’equip de l’AMPA ha de dur a terme, així com la figura de responsable de seguretat. A més a més, el nombre d’usuaris dels serveis ha baixat força (50% a acollida, 20% al menjador i més d’un 80% a extraescolars). Tot plegat un sobre cost en el servei.

Servei d’acollida: seguim oferint el servei d’acollida amb el mateix horari. Des del curs 14-15 havíem mantingut preus d’aquest servei. Podeu consultar les noves tarifes a la web de l’AMPA (http://www.ampapurisalas.cat/site/altres-serveis/acollida/)

Menjador: Aquest any, després de molts anys amb el cost del servei de menjador congelat, el departament ha aprovat una pujada de 13 cèntims per servei. En breu tindrem penjat a la web de l’AMPA el Pla de funcionament del menjador per aquest curs
escolar 2020-2021.

Extraescolars: aquesta setmana cal tancar grups i valorar les extraescolars que es poden dur a terme. Cal dir que actualment les inscripcions són molt baixes i s’entén per les circumstàncies que envolten aquest curs escolar. Aquelles famílies que encara dubteu, podeu fer les inscripcions contactant amb extraescolars@ampapurisalas.com

Com podeu veure, pràcticament tots els serveis que ofereix l’AMPA Puri Salas segueixen endavant amb les mateixes ganes, dedicació i il·lusió de sempre. Farem que aquest any sigui únic pels vostres fills/es, tot comptant amb la vostra col·laboració i confiança.

Una abraçada

Junta AMPA PURISALAS