Renovació càrrecs de la Junta de l’AMPA

RENOVACIÓ CÀRRECS JUNTA AMPA PURIFICACIÓ SALAS

Benvolgudes famílies,

Com aclariment al punt 4 de l’ordre del dia “renovació càrrecs Junta” de la propera Assemblea General que tindrà lloc el dia 6 d’abril de 2021: degut a la dimissió de 9 membres de la Junta – President, Secretaria, Tresorer i 6 vocals, l’AMPA queda amb 2 vocals que no assumiran cap altre càrrec. Per tant, convoquem totes les famílies de l’AMPA a presentar candidatures per ocupar els càrrecs de president/a, secretari/a, tresorer/a, que són imprescindibles per continuar amb l’activitat de l’associació, i idealment també alguna plaça de vocal. Resten al seu càrrec actual l’Helga (vocal de menjador) i la Carlota (vocal de festes), de manera que les persones noves que us afegiu tindreu acompanyament en els vostres càrrecs.

És primordial que es cobreixin aquestes vacants, ja que altrament els Estatuts obligarien a dissoldre l’associació i les famílies ens quedaríem sense els serveis següents:

1. Gestió de l’acollida matinal

2. Servei de menjador

3. Activitats extraescolars de migdia i tarda

4. Gestió de beques de menjador

5. Casal d’estiu, Setmana Santa i Nadal

6. Altres serveis lúdics i projectes de formació

7. Altres…

Hi ha temps fins al 5 d’abril per presentar candidatura escrivint un correu junta@ampapurisalas.cat

Si voleu més informació, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres via mail també.

Us convidem a assistir a la propera reunió de Junta, prèvia a l’Assemblea General, que es durà a terme telemàticament el proper dimecres 24 de març a les 20:00h, s’enviarà enllaç via whatsapp de delegats el dia previ.

Atentament,

La Junta